Thursday, February 6, 2014

Famous Quotes From Fashion Icons




"სანამ სახლიდან გახვალთ, ჩაიხედეთ სარკეში და მოიშორეთ ერთი აქსესუარი" -კოკო შანელი



"სწორად შეურჩიეთ გოგონას ფეხსაცმელი და ის დაიპყრობს მსოფლიოს" -მერლინ მონრო



"მე არ ვქმნი მოდას. მე ვარ მოდა"- კოკო შანელი

"ისე იარე თითქოს უკან სამი მამაკაცი მოგყვება"-  ოსკარ დე ლა რენტა

"მოდა იარაღია, რომელიც გვეხმარება გადავურჩეთ ყოველდღიურ რეალობას"-  ბილ ქანინგემი

"თუ ეჭვი გეპარებეთ, ჩაიცვით წითელი" -  ბილ ბლესი

"მე არ ვქმნი ტანსაცმელს. მე ვქმნი ოცნებებს." - რალფ ლორენი

"ტანსაცმელი არაფერს ნიშნავს, სანამ მასში ვინმე ცხოვრობს" -  მარკ ჯეიკობსი

"მოდა იცვლება. სტილი უკვდავია." - ივ სენ ლორანი

"არ მიჰყვეთ ტრენდებს.  არ მისცეთ მოდას ნება დაგიპყროთ. თავად გადაწყვიტეთ ვინ ხართ და რას გამოხატავთ თქვენი ჩაცმით." - ჯანი ვერსაჩე

"რთულ დროს მოდა ყოველთვის აღმაშფოთებელია" -  ელზა შიაპარელი

"მოდა ისაა რასაც დიზაინერები გთავაზოებენ  წელიწადში ოთხჯერ.  სტილი კი ისაა რასაც თქვენ აირჩევთ." -  ლორენ ჰატონი

"კაბა უნდაშეესაბამებოდეს ქალის სხეულს და  არა სხეული. კაბის ფორმას "-  ჰუბერტ დე ჟივონში

"მე ვიცი რა სურთ ქალებს.  მათ სურთ იყვნენ ლამაზები" -  ვალენტინო გარავანი

"ქალს, რომელიც არ იყნებეს სუნამოს, მომავალი არ აქვს "- კოკო შანელი



"ფუფუნება არის გამარტივებული მაისურიგადმოცემული ძალიან ძვირადღირებულ კაბის ფორმით" - კარლ ლაგერფელდი


"სტილი საშუალებაა გადმოსცეთ ვინ ხართ, საუბრის გარეშე". - რეიჩელ ზოი

" კაცები მეუბნებიან, რომ მე მათი ქარწინება გადავარჩინე. მათ მხოლოდ ფეხსაცმელებისათვის გადაიხადეს, რაც ბევრად ნაკლებია განქორწინების თანხაზე. როგორც ხედავთ ისევ საჭირო ვარ! "- მანოლო ბლანიკი

"რაც გაცვიათ ესაა საშუალება წარუდგინოთ სამყაროს თქვენი თავი, მითუმეტეს ახლა როცა ადამიანური ურთიერთობები ასე სწრაფია. მოდა მყისიერი ენაა." - მიუჩია პრადა

"იმისათვის რომ შეუცვლელი იყოთ, ყოველთვის უნდა იყოთ განსხვავებულები "- კოკო შანელი

"არასოდეს აგერიოთ ელეგანტურობა სნობიზმში" - ივ სენ ლორანი

"ყველაზე მთავარი მოდაში არის არა ის რომ გიცნონ ლოგოთი, არამედ სილუეტით" -  ჟამბატიტსა ვალი

"მინდა, რომ მე გამომეგონა ლურჯი ჯინსები: ყველაზე ეფექტური, ყველაზე პრაქტიკული და უდარდელი. მათ აქვთ გამომსახველობა, მოკრძალება, უბრალოება -მსურს ჩემი ტანსაცმელიც ასეთივე იყოს" - ივ სენ ლორანი

"ვინც თქვა, რომ ფულით ბედნიერებას ვერ იყიდი, მან უბრალოდ არ იცოდა საც ეშოპინგა "- ბო დერეკი



"დიდ გოგონებს დიდი ბრილიანტები სჭირდებათ" - ელიზაბეტ ტეილორი












No comments:

Post a Comment